Ruilen & Retour
Je bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Natuurlijk kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over het/de bestelde product(en). MyMitella hanteert daarom een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je de ongebruikte onbeschadigde artikelen in de originele onbeschadigde verpakking retourneren.
De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. Je mag de artikelen ruilen of kiezen voor restitutie van het betaalde bedrag. Is er iets mis gegaan bij verpakken of tijdens de verzending; neem dan altijd eerst even contact met ons op.
Wil je eerst iets vragen of heb je meer informatie nodig? Mail ons dan: service@mymitella.com
LET OP! Gebruikte/beschadigde artikelen en artikelen die niet in de originele (onbeschadigde) verpakking zitten kunnen niet worden geretourneerd.
Voeg bij een retourzending alsjeblieft onderstaand retourformulier toe of stuur de pakbon mee. Een pakje waarvan we niet weten van wie het komt, kunnen we onmogelijk in behandeling nemen. Belangrijk is dat je aan geeft of je het artikel wil ruilen of je aankoop bedrag retour wil ontvangen. Wij verwerken de retourzending na ontvangst zo spoedig mogelijk.
Download retourformulier
De verzending kan naar dit adres:
MyMitella
T.a.v. Klantenservice
Industrieweg 6 A
2821 AL STOLWIJK
Voordat je een zending retour stuurt check dit dan even:
- Het retourformulier of de pakbon is toegevoegd aan de zending.
- Het artikel zit in de originele verpakking.
- Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd.
- De verzendverpakking is stevig genoeg; om beschadiging tijdens vervoer te voorkomen.
- De zending is voldoende gefrankeerd.
- Het adres van My Mitella Klantenservice is duidelijk vermeld.
Bij twijfel of vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag service@mymitella.com of telefonisch op 0182 78 79 37