LET OP! Donderdag 6 augustus t/m 21 augustus heeft MyMitella in verband met vakantie andere openingstijden. Het kan dat het in deze periode iets langer duurt dat je retour is verwerkt. Wil je iets ruilen maar wel snel ontvangen? Maak dan een nieuwe bestelling. Deze wordt sneller aan je verstuurd. Van het retour artikel wordt na deze vakantieperiode het betaalde bedrag aan je terug gestort. Zo heb je toch snel het gewenste artikel in huis. 

Afgelopen maanden zijn heftig en bizar geweest. Voor ieder op zijn eigen manier. We wensen daarom iedereen een hele fijne vakantie toe!  Lieve groet, het MyMitella team

Marco, Sindy, Jannie, Claudia, Nathalie

Ruilen & Retour

Je bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Natuurlijk kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over het/de bestelde product(en). MyMitella hanteert daarom een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je de ongebruikte artikelen in de originele verpakking retourneren.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.  Je mag de artikelen ruilen of kiezen voor restitutie van het betaalde bedrag. Bij een defect of fout-verzending geldt dit uiteraard niet; neem dan altijd even eerst contact met ons op.

LET OP! Gebruikte artikelen, artikelen die niet in de originele verpakking meer zitten kunnen niet worden geretourneerd.

Voeg bij een retourzending alsjeblieft onderstaand retourformulier toe of stuur de pakbon mee. Een pakje waarvan we niet weten van wie het komt, kunnen we onmogelijk in behandeling nemen. Belangrijk is dat je aan geeft of je het artikel wil ruilen of je aankoop bedrag retour wil ontvangen. Wij verwerken de retourzending na ontvangst zo spoedig mogelijk.
Download hier het retourformulier

De verzending kan naar dit adres:
MyMitella
T.a.v. Klantenservice

Industrieweg 6 A
2821 AL  STOLWIJK

Voordat je een zending retour stuurt check dit dan even:

  • Het retourformulier of de pakbon is toegevoegd aan de zending.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.
  • Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd. 
  • De verzendverpakking is stevig genoeg; om beschadiging tijdens vervoer te voorkomen.
  • De zending is voldoende gefrankeerd.
  • Het adres van My Mitella Klantenservice is duidelijk vermeld.

Bij twijfel of vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag info@mymitella.nl  of telefonisch op 0182 78 79 37

© 2014 - 2020 MY MITELLA | sitemap | rss
Yep! ook My Mitella Happy Healing heeft een cookie trommel! Meer informatie Accepteren
Hoi, goed om je te zien op mymitella.nl Yep! Ook de vrolijkste site met zorgartikelen voor patiënt en professional maakt gebruik van cookies. Waarom? Vrij simpel: 0m het bestelproces te kunnen laten functioneren en het gebruiksgemak te verbeteren. Met deze cookies pop-up voldoen we aan de eisen van de huidige cookiewetgeving. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. My Mitella maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op de behoeftes van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Volledig cookie statement vind je ook in de algemene voorwaarden.