MENU

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er (nog) niet bij? Neem dan contact met ons op wij helpen je graag.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien je betaling op werkdagen voor 16.30 uur door ons ontvangen is, wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verstuurd. De levertijd is in principe 1 dag. Het kan voorkomen dat er bij de postdistributie (PostNL of DHL) buiten onze macht om vertraging ontstaat. Voor bestellingen naar België of Duitsland geldt over het algemeen een levertijd van enkele dagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren verschillende tarieven afhankelijk van volume of gewicht. In het winkelmandje zal het juiste tarief verschijnen. Voor brievenbuspost hanteren wij EUR 1,99 of EUR 3,95 afhankelijk van volume. Indien het volume te groot is voor brievenbuspost zal een bedrag van EUR 5,95 verzendkosten worden berekend voor pakketpost. Voor Nederland geldt gratis verzenden vanaf EUR 75.

Voor verzending naar België & Duitsland & Frankrijk zijn deze variabelen van verzending EUR 3,99 / EUR 5,99 & EUR 9,95. voor België geldt gratis verzenden vanaf EUR 100.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De bestelling wordt afgeleverd op het door jou opgegeven verzendadres tenzij je aangegeven hebt de bestelling zelf af te halen bij ons bedrijf in Stolwijk. Zorg er dus altijd voor dat het adres juist is ingevuld zodat de zending correct kan worden afgeleverd. Wij proberen zoveel mogelijk te versturen per brievenbuspost zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven. Bij een te groot gewicht of volume zal het als pakketje worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Dat is geen enkel probleem. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling hiervoor kiezen bij de betaalmogelijkheden. Wij hebben geen vaste openingstijden maar begrijpen dat je onze producten graag snel wil gaan gebruiken. We vinden dan ook altijd een mogelijkheid voor het maken van een afspraak. De artikelen kunnen bij afhalen contant worden afgerekend. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

My Mitella biedt diverse veilige betaalmethoden aan:

  • iDEAL     betaallogo  De meest gebruikte betalaalwijze om veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
  •  https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/mymitella/images/paypal-MY-MITELLA.pngDit is een wereldwijd betalingsplatform. Indien je een account bij Paypal aanmaakt kun je ook bij je volgende bestelling, in welke internetwinkel dan ook, veilig via Paypal betalen
     
  • Creditcard 
     
  • Contant  Voor de klanten die de producten bij ons op halen in Stolwijk. Voor het ophalen van de bestelling maken we graag een afspraak.
     
  • Bancontact de meest populaire betaalmethode in België. De kaart is geschikt voor zowel on- als offline betalingen. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk.
     
  • KBC/CBC Met de betaalknop kunnen klanten van deze  Belgische banken veilig en eenvoudig online betalen.
     
  • Op rekening (voor bedrijven) Bedrijven bieden wij de mogelijkheid artikelen op rekening te kopen. Om van deze betaalwijze gebruik te maken kunt u contact opnemen en informeren naar de mogelijkheden. Bij een eerste bestelling houdt  My Mitella zich het recht voor een gedeeltelijke of gehele aanbetaling te vragen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed bij mymitella.nl is aangekomen?

Zodra je bestelling geplaatst is sturen wij direct een email ter bevestiging naar het door jou verstrekte e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze email in de spambox/ ongewenst email aankomt. Mocht je deze automatische email niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op

Ik heb besteld maar krijg geen bevestiging

Een bestelling die betaald worden per iDeal, Paypal of Bancontact wordt pas bevestigd als de betaling geheel is afgerond. Voor contante betaling of vooruitbetaling per bank krijg je een bevestiging na afronden van de order. Dit gebeurt direct. Als je deze niet ontvangt, dan heb je misschien een onjuist e-mail adres ingevuld of gebruikt je provider een spamfilter. Controleer daarom altijd de spambox. Je mag te allen tijde contact met ons opnemen over de status van je bestelling via het contactformulier.

Klik voor nog veel meer vragen en de antwoorden op de volgende links:

Hoe ruil of retourneer ik mijn bestelling?

 

Is het mogelijk producten met logo te bestellen?

Bieden jullie korting als ik grote aantallen bestel?

Kunnen jullie ook een (relatie)geschenk of kerstpakket exclusief voor onze organisatie samenstellen?

 

Hoe leg je een mitella aan?

Hoe bepaal ik de juiste maat voor armsling of mitella?

Hoe kom ik van die enorme jeuk af onder het gips?

Hoe kan ik douchen en zwemmen met gips of verband zonder dat deze nat worden?

 

Hoe vervang je een batterijtje in een verpleegstershorloge?

© 2014 - 2018 MY MITELLA | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Yep! ook My Mitella Happy Healing heeft een cookie trommel! Accepteren Meer informatie
Hoi, goed om je te zien op mymitella.nl Yep! Ook de vrolijkste site met zorgartikelen voor patiënt en professional maakt gebruik van cookies. Waarom? Vrij simpel: 0m het bestelproces te kunnen laten functioneren en het gebruiksgemak te verbeteren. Met deze cookies pop-up voldoen we aan de eisen van de huidige cookiewetgeving. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. My Mitella maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op de behoeftes van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Volledig cookie statement vind je ook in de algemene voorwaarden.