Hieronder vind je veel gestelde vragen zodat je we je direct kunnen helpen aan het antwoord. Staat je vraag er (nog) niet bij? Neem dan contact met ons op wij helpen je graag.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

LET OP! Door de extreme drukte bij PostNL geven zij aan dat de bezorging op dit moment langer kan duren dan gebruikelijk. Ondanks dat wij je bestelling met alle zorg nog dezelfde dag versturen, kan er daarna vertraging in de bezorging ontstaan waar wij geen invloed op hebben. We snappen dat je de leuke artikelen het liefst zo spoedig mogelijk in ontvangst wil nemen, maar vragen je begrip hiervoor.

Indien je betaling op werkdagen voor 16.00 uur door ons ontvangen is, wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verstuurd. De levertijd is in principe 1 dag. Het kan voorkomen dat er bij de postdistributie (PostNL of DHL) buiten onze macht om vertraging ontstaat. Voor bestellingen naar België of Duitsland geldt over het algemeen een levertijd van enkele dagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren verschillende tarieven afhankelijk van volume of gewicht. In het winkelmandje zal het juiste tarief verschijnen. Voor brievenbuspost hanteren wij EUR 1,99 of EUR 3,95 afhankelijk van volume. Indien verzending per brievenbus niet mogelijk is zal een bedrag van EUR 5,95 verzendkosten worden berekend voor pakketpost. Voor Nederland geldt gratis verzenden vanaf EUR 75.

Voor verzending naar België zijn deze variabelen van verzending EUR 3,99 & EUR 7,95. voor België geldt gratis verzenden vanaf EUR 100. Voor verzending naar andere landen zullen de geldende verzendkosten verschijnen bij het plaatsen van de bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De bestelling wordt afgeleverd op het door jou opgegeven verzendadres tenzij je aangegeven hebt de bestelling zelf af te halen bij ons bedrijf in Stolwijk. Zorg er dus altijd voor dat het adres juist is ingevuld zodat de zending correct kan worden afgeleverd. Wij proberen zoveel mogelijk te versturen per brievenbuspost zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven. Bij een te groot gewicht of volume zal het als pakketje worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Dat is geen enkel probleem. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling hiervoor kiezen in de winkelwagen "afhalen bij winkelier". Dit is de mogelijkheid om je producten bij MyMitella in Stolwijk op te halen. Wij hebben geen winkel of vaste openingstijden maar begrijpen dat je onze producten graag snel wil gaan gebruiken. We vinden dan ook altijd een mogelijkheid voor het maken van een afspraak. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

My Mitella biedt diverse veilige betaalmethoden aan:

  • iDEAL De meest gebruikte betaalwijze om veilig en gemakkelijk je online aankopen af te rekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
  • Paypal Dit is een wereldwijd betalingsplatform. Indien je een account bij Paypal aanmaakt kun je ook bij je volgende bestelling, in welke internetwinkel dan ook, veilig via Paypal betalen
  • Klarna Achteraf betalen
  • Creditcard 
  • Bancontact de meest populaire betaalmethode in België. De kaart is geschikt voor zowel on- als offline betalingen. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk.
  • KBC/CBC Met de betaalknop kunnen klanten van deze  Belgische banken veilig en eenvoudig online betalen.
  • Via Factuur (alleen voor bedrijven en instellingen) Bedrijven bieden wij de mogelijkheid artikelen op rekening te kopen. Om van deze betaalwijze gebruik te maken kunt u bij het bestellen kiezen voor "zakelijk" en "betalen via factuur" Je mag altijd contact opnemen en informeren naar de mogelijkheden. Het akkoord voor betaling via factuur is aan MyMitella. Bij een bestelling houdt  MyMitella zich altijd het recht om een gedeeltelijke of gehele aanbetaling te vragen. 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed bij mymitella.nl is aangekomen?

Zodra je bestelling geplaatst is sturen wij direct een email ter bevestiging naar het door jou verstrekte e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze email in de spambox/ ongewenst email aankomt. Mocht je deze automatische email niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op.

Ik heb besteld maar krijg geen bevestiging

Een bestelling die betaald worden per iDeal, Paypal of Bancontact wordt pas bevestigd als de betaling geheel is afgerond. Voor  een vooruitbetaling per bank of een bestelling op factuur krijg je een bevestiging na afronden van de order. Dit gebeurt direct. Als je deze niet ontvangt, dan heb je misschien een onjuist e-mail adres ingevuld of gebruikt je provider een spamfilter. Controleer daarom altijd de spambox. Je mag te allen tijde contact met ons opnemen over de status van je bestelling via service@mymitella.com of het contactformulier.

 Ontvang ik een (btw)factuur van mijn bestelling?

Bij het ontvangen van je bestelbevestiging vind je de factuur als bijlage bij de mail. Op het moment dat wij de bestelling aan je gaan versturen laten we je dit per mail weten. Ook hierbij ontvang je nogmaals de factuur, hierop vind je ook de specificatie van de btw. Wil jij een speciale omschrijving op je factuur, een kostenplaats of een inkoopnummer? Bij een zakelijke bestelling kan je deze omschrijving noteren tijdens het plaatsen van je bestelling in het vakje "referentie" Deze zal worden overgenomen op de factuur. 

 

Klik voor nog veel meer vragen en de antwoorden op de volgende links:

Hoe ruil of retourneer ik mijn bestelling?

Is het mogelijk producten met logo te bestellen?

Bieden jullie korting als ik grote aantallen bestel?

Kunnen jullie ook een (relatie)geschenk of kerstpakket exclusief voor onze organisatie samenstellen?

Hoe leg je een mitella aan?

Hoe bepaal ik de juiste maat voor armsling of mitella?

Hoe kom ik van die enorme jeuk af onder het gips?

Hoe kan ik douchen en zwemmen met gips of verband zonder dat deze nat worden?

Hoe vervang je een batterijtje in een verpleegstershorloge?

Sorteer op
© 2014 - 2024 MyMitella | sitemap | rss